fredag den 22. maj 2009

Det går lidt stærkt her.

Ikke med at strikke, men det går rolig Fremad med min strikketrøje,
Det er vendestriktrøjen fra drops, strikket i strømpegarn fra Bilka.

Jeg har har rigtig mange ting at finde udaf,min far døde for ca 1måned siden, og nu kommer alle tingen med få dødsboet ordnet.


Jeg arvede lige 8 moderfår og 17 lam, det er ikke så nemt at afvikle.
Lad os håbe at det går .

Men det er lidt besværlig når det foregår i den anden ende af landet.
På sin måde er det rart manden ikke har så meget at lave, så er det nemmer at tage afsted.
Jeg får strikket lidt hvervej. så noget godt er der ved at skulle side stille.


Jeg kom også til saltum uldfestival, det var meget rart.Jeg var sammen med søde mennesker og mødt mange flere søde mennesker.
fik lidt flere nye garner med hjem.

Ingen kommentarer: